Welcome to PolandPrayer - a blog dedicated to prayers for Poland. May Jesus reign in the hearts of the Polish people!

Witamy na PolandPrayer - blogu poświęconym modlitwie za Polskę. Niech Jezus panuje w sercach Polaków!

Monday, July 20, 2009

Main Goal (Główny cel)

W poprzednim tygodniu miałam długą rozmowę z Polakiem, który jest ateistą. Podczas niej zadał mi pytanie: "Co jest najważniejszym celem w twoim życiu?". Musiałam pomyśleć chwilkę, zanim dałam mu odpowiedź. A więc, zadaję Wam to samo pytanie. Jaki jest główny cel Waszego życia? Na co poświęcacie najwięcej czasu? Co wypełnia Wasze myśli? Co przychodzi Wam rano do głowy jako pierwsze? Co Was motywuje i sprawia, że Wasze serca biją szybciej? Jaki jest podstawowy cel w Waszym życiu?

Powiedziałam mu o swoich celach jako matki i żony, a także o służbie ludziom. Ale wtedy zdałam sobie sprawę, że to nie jest mój główny cel. W końcu powiedziałam, że moim pierwszym celem jest poznawać Boga i kochać Go całym sercem. Księga Jeremiasza 9; 22-23 mówi nam, że nie powinniśmy chlubić się nasza mądrością, mocą czy pieniędzmi. Najważniejszą rzeczą jest, by poznawać i rozumieć naszego wielkiego Boga.

Mój przyjaciel-ateista powiedział mi, że poznanie Boga jest niemożliwe, bo jest On poza poznaniem. Wtedy przypomniałam sobie Hebrajczyków 11;6: "Bez wiary zaś nie można podobać się Bogu; kto bowiem przystępuje do Boga, musi uwierzyć, że On istnieje i że nagradza tych, którzy go szukają". Tak, wiara jest niezbędna, by poznać Boga... a my musimy być pilni w poszukiwaniu Go całym naszym sercem. Ale jestem przekonana, że Bóg jest wierny i objawi nam samego Siebie. Poznawanie i kochanie Boga jest celem mojego życia. I tym właśnie JEST życie wieczne - poznawaniem Boga i Jego Syna, Jezusa.

Więc zachęcam Was, abyście zachowali tę najważniejszą rzecz. Poszukujcie wciąż Boga w Jego Słowie i modlitwie. Módlmy się, by objawił Swoje serce, Swój umysł i Swoje plany dla Was. Niech poznawanie Jego będzie największa pasją. I módlcie się proszę za takich ludzi w Polsce jak mój znajomy-ateista - aby również oni mogli doświadczyć niezwykłego cudu, jakim jest poznawanie Boga.

Last week I had a long conversation with a young Polish man who is an atheist. During our conversation, he asked me "What is the main purpose for your life?" I had to think for a few minutes before giving him an answer. So, I am asking you the same question. What is the main purpose for your life? What do you spend the most time doing? What fills your thoughts? What is first on your mind in the morning? What motivates you and makes your heart race? What is the primary goal in your life?

I told him my goals as a wife and mother, as well as my goals for serving people. But then I realized these are not my main goal. I finally told him that my main goal is to know God and to love Him with all my heart. Jeremiah 9:23-24 tells us that we should not boast in our wisdom, our power, or our money. The most important thing is that we know and understand our great God.

My atheist friend then told me it is impossible to know God for He is beyond knowing. Then I was reminded of Hebrews 11:6 -- "But without faith it is impossible to please Him, for He who comes to God must believe that He is, and that He is a rewarder of those who diligently seek Him." Yes, it requires faith to know God ... and we must be diligent to seek Him with all our heart. But I am convinced that God is faithful to reveal Himself to us. Knowing and loving God is the goal of my life. For this IS eternal life -- to know God and His Son, Jesus.

So, I encourage you to keep the most important thing the most important thing! Keep seeking God in His Word and in prayer. Pray that He will reveal His heart, His mind, His plans to you. May knowing Him be our greatest passion. And please pray for people in Poland like my atheist friend that they may also experience the amazing wonder of knowing God.

No comments:

Post a Comment