Welcome to PolandPrayer - a blog dedicated to prayers for Poland. May Jesus reign in the hearts of the Polish people!

Witamy na PolandPrayer - blogu poświęconym modlitwie za Polskę. Niech Jezus panuje w sercach Polaków!

Monday, September 16, 2013

Greatest Passion (Największa pasja)

Kilka dni temu spacerowałam w pobliżu Łazienek Królewskich w Warszawie. Na płocie parku wisiało kilka dużych plakatów, które stanowiły część wystawy fotograficznej. Nosiła ona tytuł: "Ludzie z pasją. Pracownicy PZU w obiektywie." Na każdym z plakatów znajdowało się zdjęcie jakiegoś pracownika PZU (dużej polskiej firmy ubezpieczeniowej). Zdjęcia te jednak nie ukazywały pracowników w kontekście ich zawodu, ale wskazywały na ich życiowe pasje. Znalazły się tam fotografie motocyklisty, tancerza, kierowcy wyścigowego, plastyka, muzyka, miłośnika zwierząt, kucharza, narciarza itd. Wystawa pokazywała, że pasje te nie są jedynie sposobem spędzania czasu, ale że stanowią one dla tych ludzi życiową inspirację i motywację.

Zdjęcia były wykonane naprawdę profesjonalnie i z zainteresowaniem przyglądałam się wystawie. Kiedy wyszłam już z parku, tytuł wystawy "Ludzie z pasją" pozostał w mojej głowie i zaczęłam zadawać sobie pytania: "Czy jestem człowiekiem, który ma pasję?" "Co jest w stanie poruszyć mnie do głębi?" "Co mnie inspiruje, motywuje, porusza moje serce i przyspiesza jego bicie?" "Co jest moją największą życiową pasją?"

Próbowałam ustalić, jakie mam pasje: pasję do uwielbienia, bo widok ludzi, z których wylewa się chwała dla Boga, napełnia mnie radością; pasję dla społeczności żydowskich i pragnienie, by moi żydowscy przyjaciele mogli poznać Mesjasza. Jestem też pełna pasji dla ponownego przyjścia Jezusa, który ma ustanowić swoje Królestwo na ziemi.

Jenak pragnieniem mojego serca jest, aby to po prostu sam Jezus był moją największą życiową pasją. Chcę Go znać i chcę, aby On znał mnie. Nic w tym życiu nie może równać się z poznaniem Jezusa. Modlę się o większą zażyłość w relacji z tym niezwykłym Człowiekiem.

A jak to wygląda u Was? Co jest Waszą największą pasją?

"Albowiem dla mnie życiem jest Chrystus ..."

A few days ago I took a walk near Łazienki Park in Warsaw. There were several large posters hanging along the fence as part of an exhibit of photographs. The exhibit was called "People with a passion: PZU workers in the lens." Each poster featured a photograph of a person who works for PZU, a large insurance firm in Poland. But instead of showing them in their work setting, the posters identified each person's "passion" in life. Thus there were photographs of a motorcyclist, a dancer, a race car driver, an artist, a musician, an animal-lover, a chef, a skiier, etc. The exhibit explained that these passions are not just how the individual spends his/her free time, but it's what inspires and motivates them for life's activities.

The photographs were very professional and I found it quite interesting to view the various "passions" on display. Even after I left the park, the title "People with Passion" stayed in my mind and I began to ask myself: "Am I a person with passion?" "What am I passionate about?" "What is it that inspires me, motivates me, sets bells ringing in my heart, and causes my pulse to quicken?" "What is the main passion in my life?"

I began to identify various passions in my life. I have a passion for worship and it fills me with joy to see people lavish praise on God. I have a passion for the Jewish community and I long for my Jewish friends to recognize the Messiah. I am passionate about Jesus coming again to establish His kingdom on earth.

Yet it is my heart's desire that my greatest passion in life would simply be Jesus, Himself. I want to know Him and be known by Him. Nothing else in this life compares with knowing Him. I pray for greater intimacy with this glorious man.

And what about you? What is your greatest passion?

"For to me to live is Christ ..."

No comments:

Post a Comment